Často kladené otázky
Dodací podmínky
Jak dlouho trvá doručení?
Jak dlouho trvá doručení?
V našem obchodě je u každého produktu uvedeno předpokládané datum dodání. Upozorňujeme, že tato data jsou pouze orientační. Vaši objednávku začneme zpracovávat po obdržení a zpracování platby, takže toto datum se může změnit.
Pokud je produkt dostupný v našem hlavním skladu, obvykle jej expedujeme do 7 pracovních dnů a doručení by nemělo trvat déle než 3 až 5 pracovních dnů. Některé naše výrobky musí být odeslány z našich evropských skladů a v takových případech je třeba počítat s dalšími 4 dny na odeslání.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s informacemi o sledování zásilky. Od této chvíle budete moci sami kontrolovat stav své objednávky. Sledování zásilky se může stát aktivním až ve chvíli, kdy zboží dorazí do hlavního skladu doručovací služby. V případě, že informace o sledování nejsou k dispozici, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected] a získat aktuální informace o objednávce.
Jaké jsou náklady na doručení?
Jaké jsou náklady na doručení?
Doručení na kterékoliv místo v České republice je zdarma.
Jaké doručovací služby nabízíte?
Jaké doručovací služby nabízíte?
Nábytek vám bude zdarma doručen nejblíže k vašim hlavním dveřím, ale nebude vám dovezen do domu. Doprava je zdarma na jakékoliv místo v České republice.
Služba doručení domů je k dispozici za příplatek. Doručíme do vámi vybrané místnosti (přístupné po běžných schodech). Cenu služby si můžete prohlédnout na stránkách našeho produktu nebo v pokladně.
Tuto možnost zvolte v procesu nákupu nebo kontaktujte zákaznický servis ohledně potřeby příplatkové služby na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected]. Tuto možnost nelze přidat poté, co byl výrobek již odeslán.
Bude objednávka doručena až do mého bytu/domu?
Bude objednávka doručena až do mého bytu/domu?
Váš nábytek bude bezplatně doručen nejblíže k hlavním dveřím, kam se vůz doručovací společnosti dostane, ale nebude doručen k vám domů.
Pokud si přejete, aby byl nábytek doručen až k vám domů, lze to za malý příplatek zařídit. Náklady si můžete prohlédnout na stránce produktu nebo v pokladně. Tuto možnost zvolte v procesu nákupu nebo se o potřebě příplatkové služby informujte u zákaznického servisu na čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected]. Tuto možnost nelze přidat poté, co byl výrobek již odeslán.
Odveze doručovací společnost obaly výrobku?
Odveze doručovací společnost obaly výrobku?
Doručovatelská společnost neposkytuje službu odvozu balíku a obalů, ve kterém je zboží doručeno.
Nabízíte montážní služby?
Nabízíte montážní služby?
V současné době pracujeme na přidání této služby do naší nabídky, ale zatím není k dispozici.
Nabízíte expresní doručení?
Nabízíte expresní doručení?
Ano, za příplatek si můžete objednat službu "Expresní doprava do 5 dnů". To znamená, že zboží bude odesláno do 5 dnů od nákupu a zaplacení. Upozorňujeme, že expresní doprava nemá vliv na dodací lhůty. Tuto možnost nelze přidat poté, co byl výrobek již odeslán.
Náklady si můžete prohlédnout na stránce produktu nebo v procesu objednávky. Mějte na paměti, že tato služba nemusí být v některých lokalitách nabízena. Tuto možnost vyberte v procesu nákupu nebo se o potřebě dodatečné služby informujte u zákaznického servisu na čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Mohu si zásilku vyzvednout osobně ve skladu?
Mohu si zásilku vyzvednout osobně ve skladu?
Vyzvednutí objednávky z našeho skladu bohužel není možné, ale pro pohodlí našich zákazníků nabízíme specializované bezplatné doručení na adresu uvedenou zákazníkem.
Doručujete do jiných zemí?
Doručujete do jiných zemí?
Náš obchod je v současné době zastoupen ve většině evropských zemí. Pokud si přejete, aby byla vaše objednávka doručena do konkrétní země, proveďte prosím nákup na webových stránkách dané země.
Pokud si chcete prohlédnout seznam zemí, kde působíme a kam doručujeme, klikněte na: Beliani.com.
Mohu si zvolit přesný datum a čas doručení?
Mohu si zvolit přesný datum a čas doručení?
Při zadávání objednávky si můžete bezplatně zvolit pozdější dobu odeslání. To znamená, že výrobek nebude doručen dříve než v uvedeném termínu, ale nemůžeme určit konkrétní časové období. Vezměte prosím na vědomí, že zvolené datum je pouze odhad a nelze jej zaručit.
Bude celá moja objednávka doručena ve stejnou dobu?
Bude celá moja objednávka doručena ve stejnou dobu?
V závislosti na dostupnosti může být vaše objednávka rozdělena do více zásilek. Zkontrolujte proto prosím svůj e-mail o odeslání, abyste se ujistili, že všechny položky byly odeslány najednou.
Pokud byly všechny položky odeslány, můžete zkontrolovat podrobnosti o sledování zásilky - sledovací číslo naleznete v e-mailu "Informace o zásilce". Vezměte prosím na vědomí, že sledování zásilky se může stát aktivním až po příchodu zboží do hlavního skladu doručovatele. Pokud informace o sledování nejsou k dispozici, můžete se obrátit na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected] a získat aktuální informace o objednávce.
Moje objednávka a účet
Jak mohu vytvořit objednávku?
Jak mohu vytvořit objednávku?
Při nákupu u společnosti Beliani máte k dispozici 4 možnosti, a to online, e-mailem nebo telefonicky. Chcete-li nakupovat online, přejděte na beliani.cz
1. Přidejte všechny vybrané produkty do košíku. Chcete-li zobrazit vybrané produkty, klikněte na možnost košíku zobrazenou ve vyskakovacím okně nebo v pravém horním rohu stránky. Chcete-li nákup dokončit, přejděte k placení.
Přihlaste se pomocí následujících možností:
- - Na stávající účet
- - Přihlášení pomocí Google účtu
- - Přihlášení pomocí Facebook účtu
- - Přihlášení pomocí PayPal účtu
Pokud jste nový uživatel, můžete si vytvořit účet nebo nakupovat jako host. Poté budete vyzváni k zadání fakturační a dodací adresy. Budeme také potřebovat vaše telefonní číslo, aby vás náš zákaznický servis nebo dopravci mohli v případě potřeby kontaktovat.
V dalším kroku je třeba vybrat způsob platby. Chcete-li se dozvědět více o dostupných možnostech platby, klikněte sem.
Dalším krokem bude výběr požadovaného způsobu doručení a služeb. Chcete-li se dozvědět více o dostupných možnostech, klikněte sem.
Poté potvrďte, že souhlasíte s našimi všeobecnými podmínkami a vyberte si, zda chcete dostávat naše speciální nabídky e-mailem. Poté můžete dokončit objednávku.
2. Další možností je telefonická objednávka na telefonním čísle +420 228 881 514. Připravte si seznam produktů, které si chcete objednat, spolu s fakturační a dodací adresou. Náš tým zákaznického servisu vás provede celým procesem.
3. Můžete nás také kontaktovat e-mailem [email protected]. V e-mailu uveďte seznam produktů, které si přejete zakoupit, fakturační a dodací adresu a telefonní číslo, aby vás náš zákaznický servis nebo doručovatelé mohli v případě potřeby kontaktovat.
4. Také je možné zadat objednávku na Facebook. Zašlete nám prosím údaje o své objednávce ve zprávě. Připravte si seznam produktů, které si chcete objednat, spolu s vaší fakturační a dodací adresou. Náš tým zákaznického servisu vás provede celým procesem.
Kde mohu najít detaily o objednávce?
Kde mohu najít detaily o objednávce?
Veškeré informace o předchozích a aktuálních objednávkách naleznete v zákaznickém účtu v části
„Moje objednávky“.
Najdete zde všechny informace o objednávkách a faktury. Stačí kliknout na "Zobrazit více" vedle stavu objednávky "Objednávka odeslána". Vedle fakturační a dodací adresy najdete fakturu ke stažení.
Kdy bude moje objednávka odeslána?
Kdy bude moje objednávka odeslána?
V našem obchodě je u každého produktu uvedeno předpokládané datum dodání. Upozorňujeme, že tato data jsou pouze orientační. Vaši objednávku začneme zpracovávat po obdržení a zpracování platby, takže toto datum se může změnit.
Pokud je produkt dostupný v našem hlavním skladu, obvykle jej expedujeme do 7 pracovních dnů a doručení by nemělo trvat déle než 3 až 5 pracovních dnů. Některé naše výrobky musí být odeslány z našich evropských skladů a v takových případech je třeba počítat s dalšími 4 dny na odeslání.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail s informacemi o sledování zásilky. Od této chvíle budete moci sami kontrolovat stav své objednávky. Sledování zásilky se může stát aktivním až ve chvíli, kdy zboží dorazí do hlavního skladu doručovací služby. V případě, že informace o sledování nejsou k dispozici, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected] a získat aktuální informace o objednávce.
Jak mohu změnit objednávku?
Jak mohu změnit objednávku?
Pokud si přejete změnit adresu před odesláním objednávky, přejděte sem a klikněte na "Zobrazit více" vedle čísla objednávky. Zvolte "Změnit adresu" a proveďte požadované změny. Poté byste měli obdržet e-mail s potvrzením změny.
Pokud tato možnost není k dispozici nebo si přejete změnit produkty ve své objednávce, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo na e-mailové adrese [email protected].
Jak mohu zrušit svou objednávku?
Jak mohu zrušit svou objednávku?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla připravena k odeslání, můžete ji zrušit ve svém zákaznickém účtu ("Moje objednávky"). Tato stránka je přístupná pouze přihlášeným zákazníkům. Po výběru objednávky najdete ve spodní části stránky možnost "Zrušit objednávku". Vyberte důvod zrušení a potvrďte. Zrušení objednávky vám bude potvrzeno e-mailem spolu s informací o datu vrácení peněz.
Pokud tato možnost není k dispozici, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo na e-mailové adrese [email protected].
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail "Informace o odeslání" s údaji o sledování. Od tohoto okamžiku budete moci sami kontrolovat stav objednávky. Upozorňujeme, že sledování může začít být aktivní až ve chvíli, kdy zboží dorazí do hlavního skladu dopravce. V případě, že informace o sledování nemáte k dispozici, můžete se obrátit na náš zákaznický servis na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected] a získat aktuální informace o objednávce. Veškeré informace o předchozích a probíhajících objednávkách najdete také ve svém zákaznickém účtu.
Proč jsem ještě neobdržel svouji objednávku?
Proč jsem ještě neobdržel svouji objednávku?
V našem obchodě je u každého produktu uvedeno předpokládané datum dodání. Upozorňujeme, že tato data jsou pouze orientační. Vaši objednávku začneme zpracovávat po obdržení a zpracování platby, takže toto datum se může změnit.
Pokud je produkt dostupný v našem hlavním skladu, obvykle jej expedujeme do 7 pracovních dnů a doručení by nemělo trvat déle než 3 až 5 pracovních dnů. Některé naše výrobky musí být odeslány z našich evropských skladů a v takových případech je třeba počítat s dalšími 4 dny na odeslání.
Jakmile bude vaše objednávka odeslána, obdržíte e-mail "Informace o zásilce" s informacemi o jejím sledování. Od této chvíle budete moci sami kontrolovat stav své objednávky. Sledování zásilky se může stát aktivním až ve chvíli, kdy zboží dorazí do hlavního skladu doručovací služby. V případě, že informace o sledování nejsou k dispozici, můžete kontaktovat naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected] a získat aktuální informace o objednávce.
Jak mohu změnit informace ve svém účtu?
Jak mohu změnit informace ve svém účtu?
E-mailovou adresu, doručovací adresu nebo heslo můžete změnit zde nebo můžete kontaktovat zákaznický servis na čísle +420 228 881 514 a pomocí e-mailové adresy [email protected].
Kde mohu najít zásady ochrany osobních údajů?
Kde mohu najít zásady ochrany osobních údajů?
Více informací o zásadě ochrany osobních údajů naleznete zde: Ochrana soukromí.
Jaké jsou všeobecné podmínky?
Jaké jsou všeobecné podmínky?
Zde můžete najít naše všeobecné obchodní podmínky: všeobecné obchodní podmínky.
Jak odstraním svůj zákaznický účet?
Jak odstraním svůj zákaznický účet?
Chcete-li vymazat svůj vlastní zákaznický účet, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle. +420 228 881 514 nebo na e-mailovej adrese [email protected].
Aby mohl být účet zrušen, musí být uzavřeny všechny objednávky, nesmí existovat žádné nevyřízené zásilky a všechny dlužné částky musí být uhrazeny. Chcete-li vyřešit některý z těchto problémů, obraťte se na zákaznický servis.
Platby a akce
Jaké platební možnosti nabízíte?
Jaké platební možnosti nabízíte?
Můžete si vybrat z několika nejpopulárnějších a nejbezpečnějších platebních možností:
- Platba bankovním převodem
- Kreditní/Debetní karta
- PayPal
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
Chcete-li se dozvědět více o platebních možnostech navštivte odkaz níže:Způsoby platby.
Nabízíte platbu na dobírku?
Nabízíte platbu na dobírku?
Pokud zvolíte dobírku, připočítáme k faktuře další poplatek. Naši kurýři přijímají platby v hotovosti a kreditními kartami.
Jak mohu použít kód voucheru?
Jak mohu použít kód voucheru?
Přidejte produkt do košíku, přejděte k pokladně a v posledním kroku objednávky zadejte kód voucheru. Klikněte na tlačítko "Použít kupón" a kód bude během několika sekund automaticky uplatněn.
Pokud jste jej zapomněli použít při placení a již jste si objednali, kontaktujte náš zákaznický servis na telefonním čísle. +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Jak mohu změnit platební metodu?
Jak mohu změnit platební metodu?
Prosím, kontaktujte náš zákaznický servis na čísle +420 228 881 514 nebo na e-mailové adrese [email protected]. Naše zákaznická podpora provede změnu platby za vás. Pro urychlení procesu si prosím připravte číslo své objednávky.
Jak použiji platební možnost "Zaplatit za 30 dní"?
Jak použiji platební možnost "Zaplatit za 30 dní"?
Více informací o této metodě se dozvíte zde
Jak použiji platební metodu "Zaplaťte ve 3"?
Jak použiji platební metodu "Zaplaťte ve 3"?
Více informací o této metodě se dozvíte zde nebo navštivte stránku Klarna.
Jak použiji platební metodu "Zaplatit nyní"?
Jak použiji platební metodu "Zaplatit nyní"?
Více informací o této metodě se dozvíte zde nebo navštivte stránku Klarna.
Proč má platba selhala?
Proč má platba selhala?
Jestli vaše platba selhala, prosím ujistěte se, že:
- - nedošlo k technické závadě na straně poskytovatele platebních služeb, jehož prostřednictvím platbu provádíte
- - máte dostatečné množství platebních prostředků k uskutečnění platby
- - vaše osobní údaje (jméno, fakturační adresa, země) souhlasí s údají na platební kartě
- - že jste zadali správný CVC kód
- - vaše karta je platná
- - nepoužíváte anonymní proxy pro připojení k internetu
Pokud platbu nelze zpracovat, měli byste se obrátit na svou banku nebo zpracovatele plateb a získat další informace o tom, proč platba nebyla provedena/odmítnuta.
Jak se mohu připojit k odběru Beliani e-mail nabídek (newsletter)?
Jak se mohu připojit k odběru Beliani e-mail nabídek (newsletter)?
Pokud se chcete přihlásit k odběru našeho newsletteru a dostávat nejnovější nabídky, slevy a inspiraci, klikněte sem. K odběru se můžete přihlásit také tak, že přejdete doprostřed naší hlavní stránky, zadáte svou e-mailovou adresu a kliknete na tlačítko "Přihlásit se k odběru". Přihlášení k odběru musíte potvrdit kliknutím na tlačítko "Potvrdit" v e-mailu, který od nás obdržíte.
Produkty a dostupnost
Mohu si upravit produkt podle sebe?
Mohu si upravit produkt podle sebe?
Bohužel nemůžeme upravovat žádné prvky/části designu našich výrobků. Většina našich výrobků je však k dispozici ve více barvách a/nebo materiálech.
Jaké jsou záruční podmínky?
Jaké jsou záruční podmínky?
Naše standardní záruční doba je 24 měsíců. Při objednávce vám nabízíme možnost získat prodlouženou záruku na dalších 36 měsíců. Tato služba vás ochrání před nepředvídanými náklady na opravu. V případě, že se během záruční doby projeví vada/nedostatek materiálu nebo výrobní vada, navrhneme vám vhodné řešení.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a poškození způsobené nesprávným používáním výrobku.
Další informace o našich záručních podmínkách naleznete zde.
Kde mohu vidět produkty?
Kde mohu vidět produkty?
Abychom našim zákazníkům nabídli nejlepší ceny, rozhodli jsme se prodávat naše výrobky pouze online. To nám umožňuje vyhnout se nákladům na udržování drahých showroomů a nabízet výrobky za velmi atraktivní ceny.
Jak mohu nakupovat s 5-letou zárukou?
Jak mohu nakupovat s 5-letou zárukou?
Vyberte si produkt, který se vám líbí, a přidejte jej do košíku. Pokud si přejete zakoupit pětiletou záruku, vyberte v posledním kroku objednávky možnost Prodloužená záruka + 36 měsíců. Tato služba vás příznivě ochrání před nepředvídanými náklady na opravu. V případě, že se v průběhu záruční doby projeví nedostatek/vada materiálu nebo výrobní vada, navrhneme vám vhodné řešení.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a poškození způsobené nesprávným používáním výrobku.
Naše standardní záruční doba je 24 měsíců.
Jak mohu zjistit zda je produkt dostupný?
Jak mohu zjistit zda je produkt dostupný?
Pokud se chcete ujistit, že je produkt aktuálně skladem, zkontrolujte políčko dostupnosti, které najdete na každé stránce produktu pod tlačítkem "Přidat do košíku". Po odeslání objednávky obdržíte potvrzení o dostupnosti v e-mailu "Potvrzení objednávky".
Jsou vaše produkty pro komerční použití?
Jsou vaše produkty pro komerční použití?
Snažíme se o co nejlepší kvalitu našich výrobků. Naše výrobky však nedoporučujeme ke komerčním účelům.
Vrácení peněz a reklamace
Jaký je poplatek za vrácení?
Jaký je poplatek za vrácení?
Vrácení nepoužitého zboží je v České republice zdarma do 14 dnů od data doručení. Pro bezplatné vrácení musí být zboží vráceno v původním obalu. Náklady na vrácení zboží nese obchodní zákazník. Bezplatné vrácení se nevztahuje na vany a vířivé vany.
Úplné informace o výjimkách z bezplatného vrácení naleznete na stránce všeobecných obchodních podmíkách.
Mohu opravdu vrátit produkt až do 365 dní?
Mohu opravdu vrátit produkt až do 365 dní?
Zboží můžete vrátit do 365 dnů. Platí však několik výjimek.
Objednané zboží můžete bezplatně vrátit do 14 dnů od data doručení (s výjimkami uvedenými níže). Nabídneme vám bezplatné vrácení a vystavíme vám plnou náhradu stejným způsobem, jaký byl zvolen pro původní platbu. Výjimky, na které se nevztahuje bezplatná 14denní lhůta pro vrácení, se týkají objednávek, u nichž chybí původní obal, objednávek týkajících se van a vířivých van a výrobků na míru. Náklady na vrácení zboží nesou firemní zákazníci. Ve všech těchto případech nese náklady na dopravu zákazník.
Po uplynutí 14denní lhůty musí zákazník uhradit náklady na vrácení zboží. Peníze vám budou vráceny ve formě poukázky, kterou můžete použít při nákupu na stránce beliani.cz do 365 dnů. Po uplynutí 14 dnů nebudou přijímány vrácení van a vířivek, výrobků na míru, instalovaných nebo použitých výrobků a výrobků bez původního obalu. Upozorňujeme, že vrácené zboží musí být bezpečně zabaleno v původním obalu.
Co bych měl udělat když dostanu jiný produkt?
Co bych měl udělat když dostanu jiný produkt?
Problém s objednávkou můžete nahlásit ze svého zákaznického účtu ("Moje objednávky"). Tato stránka je přístupná pouze přihlášeným zákazníkům. Po výběru objednávky najdete ve spodní části stránky tlačítko "Nahlásit problém". Vyberte položku a důvod reklamace, několika slovy ji popište a odešlete reklamaci. Náš tým zákaznické podpory se vám do 2 pracovních dnů ozve s dalšími pokyny.
Můžete se také obrátit přímo na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Zadejte čísla produktů (vytištěná na každé krabici), které jste obdrželi. Pokud je to možné, poskytněte nám také fotografie obdrženého zboží a krabic, ve kterých bylo doručeno. Do vyřešení záležitosti si prosím uschovejte také původní obaly.
Co bych měl/a udělat jestli obdržím poškozený produkt?
Co bych měl/a udělat jestli obdržím poškozený produkt?
Problém s objednávkou můžete nahlásit ze svého zákaznického účtu ("Moje objednávky"). Tato stránka je přístupná pouze přihlášeným zákazníkům. Po výběru objednávky najdete ve spodní části stránky tlačítko "Nahlásit problém". Vyberte položku a důvod reklamace, několika slovy ji popište a odešlete reklamaci. Náš tým zákaznické podpory se vám do 2 pracovních dnů ozve s dalšími pokyny.
Můžete se také obrátit přímo na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Předložte podepsaný doklad o doručení (POD) (s označením "poškozený") a čísla výrobků (vytištěná na každé krabici), které jste obdrželi. Rovněž je třeba poskytnout fotografie obdrženého zboží a krabic, ve kterých bylo doručeno. Použijte návod k výrobku (je-li k dispozici) a popište poškozené zboží. Do vyřešení záležitosti si ponechte také původní obal.
Co bych měl udělat, když obdržím nekompletní produkt?
Co bych měl udělat, když obdržím nekompletní produkt?
Problém s objednávkou můžete nahlásit ze svého zákaznického účtu ("Moje objednávky"). Tato stránka je přístupná pouze přihlášeným zákazníkům. Po výběru objednávky najdete ve spodní části stránky tlačítko "Nahlásit problém". Vyberte položku a důvod reklamace, několika slovy ji popište a odešlete reklamaci. Náš tým zákaznické podpory se vám do 2 pracovních dnů ozve s dalšími pokyny.
Můžete se také obrátit přímo na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Pokud jste obdrželi všechny krabice, ale některá část výrobku chybí, použijte k popisu chybějící položky návod k použití výrobku (je-li k dispozici). Uveďte čísla výrobků (vytištěná na každé krabici), které jste obdrželi. Nejlepší bude, když nám poskytnete fotografie krabic a kusů, které jste obdrželi.
Co bych měl/a udělat, když obdržím nekompletní objednávku?
Co bych měl/a udělat, když obdržím nekompletní objednávku?
Upozorňujeme, že v závislosti na dostupnosti může být vaše objednávka rozdělena do více zásilek. Zkontrolujte prosím svůj e-mail o odeslání, zda byly všechny položky odeslány.
Pokud vidíte, že všechny položky byly odeslány, můžete problém s objednávkou nahlásit ze svého zákaznického účtu ("Moje objednávky"). Tato stránka je přístupná pouze přihlášeným zákazníkům. Po výběru objednávky najdete ve spodní části stránky tlačítko "Nahlásit problém". Vyberte položku a důvod reklamace, několika slovy ji popište a odešlete reklamaci. Náš tým zákaznické podpory se vám do 2 pracovních dnů ozve s dalšími pokyny.
Můžete se také obrátit přímo na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Pokud jste obdrželi všechny krabice, ale některá část výrobku chybí, použijte k popisu chybějící položky návod k použití výrobku (je-li k dispozici).
Pokud vám chybí celá krabice, uveďte čísla produktů (vytištěná na každé krabici), které jste obdrželi. Nejlepší bude, když nám poskytnete fotografie krabic, které jste obdrželi.
Co bych měl udělat, když chci vrátit produkt/objednávku?
Co bych měl udělat, když chci vrátit produkt/objednávku?
Vrácení zboží můžete oznámit prostřednictvím svého zákaznického účtu ("Moje objednávky"). Tato stránka je přístupná pouze přihlášeným zákazníkům. Po výběru objednávky najdete ve spodní části stránky tlačítko "Nahlásit problém". Vyberte zboží a důvod reklamace, popište jej několika slovy a odešlete reklamaci. Náš tým zákaznické podpory se vám do 2 pracovních dnů ozve s dalšími pokyny.
Můžete se také obrátit přímo na naši zákaznickou podporu na telefonním čísle +420 228 881 514 nebo prostřednictvím e-mailové adresy [email protected].
Chcete-li se dozvědět více o našich pravidlech pro vracení zboží, přejděte na stránku Vrácení produktu.
Jak dlouho trvá vrácení platby?
Jak dlouho trvá vrácení platby?
Od okamžiku, kdy obdržíte "potvrzení o vrácení peněz" od našeho pracovníka zákaznického servisu, by vrácení peněz nemělo trvat déle než 3 až 7 pracovních dnů.